اسکنر مدل Plustek OpticSlim 2610 Plus

3,100,000 تومان

موجودی: موجود
  • سایز اسکن : A4
  • برند : Plustek
  • نوع اسکنر: Flatbed

از دیگر تولیدکننده های اسکنر با کیفیت و مقاوم کمپانی پلاستک می باشد . یکی از این اسکنر ها اسکنر پلاستک 2610 Plus است در در ابعاد ۳۷۸×۲۵۷×۳۳ میلی متر و وزن ۱.۴ کیلوگرم طراحی شده است .
این محصول دارای فناوری CIS و OCR است و هم چنین نوع اسکنر آن تخت می باشد . این فناوری ها علاوه بر کمک به اسکن دقیق ، باعث بهینه سازی انرژی و عملکرد مطلوب این اسکنر می شود . برای مصارف خانگی و اداری دستگاه مناسبی می باشد . طراحی درب اسکنر مدل Plustek OpticSlim 2610 Plus به نحوی است که امکان اسکن کتب ضخیم باکیفیت و وضوح‌بالا فراهم است . اسناد و مقالات متنی اسکن شده، قابلیت تبدیل‌شدن به فایل متنی را جهت ویرایش خواهند داشت. قابلیت به‌روز و مهمی که در این نوع اسکنر وجود دارد .


سرعت اسکن سیاه و سفید اسکنر مدل Plustek OpticSlim 2610 Plus برابر با 10 ثانیه و اسکن رنگی آن ۱۵ ثانیه می باشد . این اسکن را با رزولوشن دیجیتال ۱۲۰۰dpi×۱۲۰۰dpi به انجام می رساند . عمق رنگ این اسکنر 48 بیتی است و همین ویژگی بر عملکرد مطلوب فرایند اسکن اسناد مختلف تأثیر می گذارد .
شرکت تولید کننده میزان اسکن پیشنهاد شده را ۱۰۰۰ برگه در روز اعلام کرده است . این اسکنر به دلیل طراحی جمع و جور به راحتی بر روی میز جای می گیرد و قابل حمل می باشد .
بر روی اسکنر پلاستک 2610 Plus چند دکمه قرار دارد برای راحتی تغییر تنظیمات به کار می رود . این اسکنر با بیشتر سیستم عامل ها همچنین مک سازگاری دارد .

اگر قصد خرید این اسکنر  را  برای مصارف اداری یا خانگی دارید از سایت شهاب رایان اقدام نمایید.

مشخصات پرینتر
ابعاد ۳۷۸×۲۵۷×۳۳ میلی متر
وزن 1.4 کیلوگرم
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر USB2.0
توان چاپ ماهانه 1000 برگه روزانه
رزولوشن اپتیکال اسکنر 1200*1200dpi
سرعت اسکن رنگی:15 ثانیه سیاه وسفید : 10 ثانیه

دیدگاه

هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

افزودن دیدگاه برای “اسکنر مدل Plustek OpticSlim 2610 Plus”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *